Müşteri Hizmetleri

Müşteri Hizmetleri sayfamıza hoşgeldiniz.

Alışverişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik.

Farklı sorularınız için, iletişim formunu kullanabilirsiniz ya da Müşteri Hizmetleri Hattımız olan 0212 858 02 12 (Dahili:1135) numaralı telefonu arayarak irtibat kurabilirsiniz.

İletişim Formu için TIKLAYINIZ.

SIK SORULAN SORULAR

Şifremi Giriyorum Ama Kabul Etmiyor.

ŞİFREMİ UNUTTUM butonunu tıkladığınız yeni açılan sayfada üyelik oluşturduğunuz e-posta (e-mail) adresinizi yazıp GÖNDER butonuna tıklayınız. Gelen maildeki bağlantıyı tıkladığınızda ŞİFRE YENİLEME sayfasına yönlendirileceksiniz. Açılan bu sayfada ŞİFRE YENİLEME işlemi yaparak YENİ ŞİFRENİZİ oluşturabilirsiniz.

Kargo Ücreti Ödeyecek miyim?

Sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde KARGO ÜCRETSİZdir.

Hangi Kargo Firması ile Çalışıyorsunuz?

Sitemizden yapmış olduğunuz alışverişlerde ürün teslimatını Aras Kargo firması ile yapmaktayız.

Farklı Bir Kargo Firması ile Gönderim Yapıyor musunuz?

Siparişiniz, kargo ücreti tarafınızdan karşılanacak şekilde farklı bir kargo firması ile gönderilebilmektedir.

Siparişinizin farklı bir kargo firmasıyla gönderilmesini istiyorsanız Müşteri Hizmetleri Hattımız olan 0212 858 02 12 (Dahili:1135) numaralı telefonu arayarak irtibat kurmanız gerekmektedir.

Sipariş Verirken Nelere Dikkat Etmeliyim?

scooter.com.tr'de oluşturmuş olduğunuz siparişin tamamlanması için ödeme ekranında (sayfasında) kart bilgilerinizi girerek ödeme işlemini tamamlamanız gerekmektedir. Ödeme durumu "ÖDEME BEKLENİYOR" olan siparişler ödeme işlemi tamamlanmadığı takdirde işleme alınmaz. Banka ödeme işlemi tamamlanan, "ÜRÜN HAZIRLANIYOR" durumundaki siparişler eğer haftaiçi (iş günlerinde) saat 16:00'dan önce verildiyse AYNI GÜN, haftaiçi saat 16:00'dan sonra, haftasonu veya resmi tatil günlerinde verildiyse ilk iş günü Aras Kargoya, Teslimat Adresinize gönderilmek üzere teslim edilecektir.

Önemli Uyarı: Ödeme Sırasında, ödeme sayfasından "ödeme başarıyla tamamlanmıştır" ibaresine ulaşmadan ayrılırsanız Siparişiniz ödeme durumu "Ödeme Bekliyor" şeklinde sistemde oluşturulacaktır. Ödeme İşlemi Tamamlananlar Siparişler Ödeme durumu "Ürün Hazırlanıyor" şeklinde hesabınızda oluşturulacaktır.

Siparişinizin kargo ile gönderiminde, sipariş verirken doldurduğunuz bilgilerden yararlanılır. Siparişinizin gönderimi sırasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcimiz, üyelik bilgilerinizden yararlanarak sizinle iletişime geçer. Bu nedenle üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve güncel olmasını rica ederiz. Üyelik bilgilerinizi Hesabım bölümünün altındaki Kişisel bilgileri bölümünden güncelleyebilirsiniz. Siparişiniz tarafımıza bildireceğiniz kargo adresine gönderilir. Kargo teslimatı sırasında bir sorun yaşanmaması için adres bilgilerinizin eksiksiz (Mahalle, cadde (veya bulvar), varsa sokak, varsa semt, bina ve daire no bilgileri vb.) ve güncel olduğunu kontrol etmeni rica ederiz. Adresinizi sipariş esnasında ya da Hesabım bölümünün altındaki Adres Bilgilerim bölümünden güncelleyebilirsiniz.

Nasıl Sipariş Oluşturabilirim?

Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş oluşturabilirsiniz:

1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uyacak doğru bedeni seçiniz (Beden seçimi için 'Beden Tablosu' bölümümüzden yararlanabilirsiniz. Beden Tablosu için TIKLAYINIZ!). Alışverişe devam edecekseniz "Sepete Ekle" butonuna tıklayın. Siparişe devam edecekseniz "Hemen Al" butonunu tıklayabilirsiniz.

2- Sepete ekleme işleminden sonra açılan ekrandan alışverişinize devam edebilir yada siparişinizi tamamlamak için 'Sepet' butonuna tıklayabilirsiniz.

3- Sepetinizdeki ürünlerin doğruluğunu kontrol ettikten sonra alışverişiniz tamamlamak için "Satın Al" butonunu tıklayınız.

4- Fatura-Teslimat adımında adres bilgilerinizi doğru şekilde doldurduğunuzdan emin olunuz. Fatura bilgilerinizin farklı olmasını istiyorsanız "Faturamın farklı bir adrese düzenlenmesini istiyorum" seçeneğini seçip "Kaydet" butonuna tıklayınız. "Faturamın farklı bir adrese düzenlenmesini istiyorum" seçeneğini seçtiyseniz, yeni açılan pencerede fatura bilgilerinizi doğru şekilde doldurduğunuzdan emin olunuz ve "Kaydet" butonuna basınız. Ardından "Devam" butonuna basınız.

5- Ödeme adımında Ön Bilgilendirme Formunu ve Mesafeli Satış Sözleşmesini okuduktan sonra yanlarındaki tikleri işaretleyiniz.

6- Kart bilgilerinizi doğru şekilde girdikten sonra "Öde" butonuna basınız. İşlem tamam; siparişiniz alınmıştır!

Üye Olmadan Alışveriş Yapabilir miyim?

Sitemizde üyeliksiz alışveriş imkanı bulunmaktadır. Alışverişinizi üye olmadan yapabilmek için "Sepetim" sayfasındayken "Satın Al" butonuna bastıktan sonra açılan sayfada "Üye Olmadan Devam Et" bağlantısına basıp, açılan pop-up'a (pencereciğe) mail adresinizi girerek "Devam Et" butonuna basınız. Bu aşamadan sonra siparişinizi tamamlamaya aşama aşama devam ediniz.

Ödemeyi Nasıl Yapabilirim?

Sitemizde sadece Kredi Kartı ile Ödeme seçeneği yer almaktadır. Bütün kredi kartları Peşin Fiyatına 3 Takside kadar ödeme imkanı bulunmaktadır.

Siteniz Güvenli mi?

Scooter markalı ürünlerimizin üreticisi ve marka tescil sahibi Macro Ayakkabı Otelcilik Tur. San. ve Tic. A.Ş.'nin güvencesi altında olan sitemiz 128 bit SSL sertifikasıyla korunmaktadır. Sitemizde, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında bilgileriniz güvendedir. Sitemizde İyzico Ödeme sistemleri altyapısı kullanılmaktadır ve 3DS kalkanıyla alışveriş imkanı bulunmaktadır. Kısacası sitemiz %100 Güvenlidir.

Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?

Siparişinizi tamamlandıktan sonra aşağıdaki bilgilendirme maillerini alırsınız.

1. Ödeme tamamlanınca “Siparişiniz alınmıştır” başlıklı bir bilgilendirme maili,

2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme maili. Mailde yer alan "Kargo Takip Numarası" ile Aras Kargo web sitesinden kargonuzu takip edebilirsiniz.

İPUCU: Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.

Siparişim Bana Ne Zaman Ulaşır?

Banka ödeme işlemi tamamlanan, "ÜRÜN HAZIRLANIYOR" durumundaki siparişler, ürününüzün hazırlanması ve faturalama işlemlerinin yapılmasının hemen ardından kargoya teslim edilir. 

- Haftaiçi (iş günlerinde) saat 16:00’a kadar vereceğiniz siparişleriniz AYNI GÜN kargoya teslim edilir.

- Haftasonu haftasonu veya resmi tatil günlerinde vereceğiniz siparişleriniz ise takip eden ilk iş gününde kargoya teslim edilir.

- Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra kargo firmasının prosedürlerine bağlı olarak, ortalama 1-3 iş günü içinde sizlere ulaşır.

- Tahmini teslimat süremiz iş günleri üzerinden hesaplanmaktadır.

Aradığım Ürünü Nasıl Bulabilirim?

Tüm sayfalarımızın üst kısmında yer alan "Arama" kısmına ürünün model kodunu yazarak tüm ürün kategorileri arasından kolaylıkla arayabilirsiniz. Ayrıca site içerisinde çeşitli kriterlere göre ayrılmış kategori filtrelerine seçeneklerinizi girerek veya ürün listeleme seçeneklerinden tercihler yaparak da aradığınız ürüne ulaşabilirsiniz.

Siparişimde Değişiklik Yapabilir miyim ya da Siparişimi İptal Edebilir miyim?

Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz henüz faturası kesilmemiş siparişinizi değiştirebilir ya da iptal edebilirsiniz. Siparişlerde değişiklik yapabilmek ya da siparişinizi iptal etmek için Müşteri Hizmetleri Hattımız olan 0212 858 02 12 (Dahili:1135) numaralı telefonu arayarak irtibat kurmanız gerekmektedir.

Elime Ulaşan Ürün için İade veya Değişim İşlemlerini Nasıl Yapabilirim?

İade veya Değişim işlemleri için Müşteri Hizmetleri Hattımız olan 0212 858 02 12 (Dahili:1135) numaralı telefonu arayarak irtibat kurmanız gerekmektedir.

İade veya Değişim Şartları Nelerdir?

1) İade ve Değişim işlemleri için süre, kargonun size teslim edildiği tarihten itibaren en fazla 2 haftadır.

2) Ürünün iade alınması veya değiştirilmesi için kullanılmamış, deforme olmamış, kısaca yeniden satılabilebilecek durumda olması gerekmektedir.

3) Bu şartları karşılamayan ürünler için iade veya değişim işlemi yapılamaz.

4) İade bedelinin kartınıza yansıma süresi bankanızın prosedürlerine bağlıdır.

5) Ürününüz iade veya değişim şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.

Sitenizden Satın Aldığım Ürün ya da Ürünleri Bayiilerinizden Değiştirebilir miyim?

Maalesef, sitemizden satın aldığınız ürün ya da ürünleri sadece sitemiz aracılığıyla değiştirebilirsiniz.

İade veya Değişimlerde Kargo Ücretini Kim Öder?

İadelerde kargo ücreti müşteri tarafından karşılanacaktır. Değişimlerde ise anlaşmalı olduğumuz Aras Kargo firması ile gönderilmesi durumunda kargo ücreti tarafımızca karşılanmaktadır. Değişimlerde Aras Kargo dışında bir kargo firmasıyla gönderim yapılması durumunda kargo ücreti yine müşteriye aittir.

Siparişim İptal Edilmiş. Nasıl Bilgi Alabilirim?

Siparişinizin iptal edilme nedenini üyelik e-mail adresinize gönderilen mesajdan öğrenebilirsiniz.

Sorularınız için bizimle 0212 858 02 12 (Dahili:1135) numaralı Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayarak ya da sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.

Siparişim Hasarlı/Eksik Ulaştı. Ne Yapabilirim?

Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin.

Üründe hasar varsa, paket adedi yanlışsa:

1) Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturun.

2) İçerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde, ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip geri gönderin.

Yukarıdaki adımları takip ederken yaşadığınız bir sorun olursa, bizimle 0212 858 02 12 (Dahili:1135) numaralı Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayarak ya da sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.

Kullanmakta Olduğum Ürünüm Arızalandı. Ne Yapabilirim?

Scooter markalı ürünlerimiz için garanti süresi Fatura Tarihinden itibaren 6 aydır. Fatura ibraz edilememesi ve/veya Fatura Tarihinden 6 ay geçmiş olması durumunda garanti kpsamında işlem yapılamaz.

Ürününüzün arızalanması durumunda, bizimle 0212 858 02 12 (Dahili:1135) numaralı Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayarak ya da sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.

Arızalı olması sebebiyle tarafımıza gönderilecek ürünlerde gerekli incelemenin yapılması için analiz süresi en fazla 21 iş gündür. İlgili departmanımız bu işlemleri mümkün olan en kısa sürede yapmaktadır. Ürünün incelenmesi neticesinde kullanıcı hatası tespit edilirse ürün garanti kapsamı dışında kalır.

Ödeme Adımı Sırasında Gereken Tüm Bilgileri Girmeme Rağmen Ödeme Onayı Alamıyorsam Ne Yapmalıyım?

Kredi kartı bilgilenizi doğru şekilde girdiğinizden emin olunuz ve onay işlemi sırasındaki internet bağlantınız kontrol ediniz. Kredi kartı bilgilerinizi doğru şekilde girdiğinizden eminseniz ve/veya internet bağlantınızda anlık da olsa sorun yoksa;

1) Kredi kartı veya sanal kartınızın kullanılabilir limitini,

2) Kullandığınız kartın ek kart olması durumunda, ana kart sahibi tarafından iptal edilip edilmediğini,

3) Kartınız adına yapılan bir kayıp ihbarının olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz.

4) Kredi kartınızın internet alışverişine açık olduğuna emin olunuz.

Bu maddelerden biri veya birkaçı gerçekleşmişse bankanızla irtibata geçiniz.

Üye Olmadan Alışveriş Yaptım. Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?

Siparişinizi tamamlandıktan sonra aşağıdaki bilgilendirme maillerini alırsınız.

1. Ödeme tamamlanınca “Siparişiniz alınmıştır” başlıklı bir bilgilendirme maili,

2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme maili. Mailde yer alan "kargo Takip Numarası" ile Aras Kargo web sitesinden kargonuzu takip edebilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.